Alla inlägg den 25 april 2010

Av Sandra - 25 april 2010 06:10

Dagens ordspråk:

"Att förverkliga en idé är lika viktigt som att komma på den"

 

Sista morgonen på svensk mark för några veckor framöver.

Nu sitter man på arlanda, Skycity och ser ut över flygplatsen.

Där ute kommer och går faktiskt redan plan, ett GOTT TECKEN!


Efter två halv bra nätter med sömn åker jag nu till Magaluf med redan rödsprängda ögon.

Jag e trött.

Men jag har på känn att den tröttheten snart går över, typ vid incheckningen där jag kommer träffa resten av gruppen.

Spännande se vad d e för människor man skall dela dessa veckor tillsammans med.


I kväll när vi kommer ner till Magaluf öppnar Grabbarna grus sin terass för säsongen.

En galen kväll är utlovad, utbildningen börjar sen på måndag.

Så i kväll sätts tydligen ribban för våra tre veckor framöver :-)


Har nog inte än förstått vad jag gett mig in på, men några nya erfarenheter rikare är jag då snart iaf.

Ryggsäcken fylls på ännu en gång.

Den känslan älskar jag.

Att utvecklas och bli rikare på livet.


Ska försöka uppdatera om mitt liv där nere i den mån d går med internet.


Det kurrar i magen, måste hitta mig lite frukost nu.


Tänkte mest bara säga Hejdå och vi ses snart igen :-)


Love / Ett Blad på resande fot.




Ovido - Quiz & Flashcards