Alla inlägg den 6 april 2010

Av Sandra - 6 april 2010 19:14

Dagens ordspråk:

Hjälp andra, men när du gör det, glöm inte dig själv"

 

Första dagen på arbetsveckan efter långledigt, tillsammans med min just nu grymt förvirrade chef och bästa vän.

Hon lever i en bubbla, och i den bubblan ingår inte jag eller jobbet just nu :-)

Tur att jag har kontroll tills hon kommer tillbaka till verkligeheten igen, bara hon kommer tillbaka innan jag åker...


Vill påminna alla mina kunder som brukar gå på behandlingar hos mig speciellt nu massagebehandlingarna att boka tid inom kort om ni vill ha tid innan jag åker.

Men som sagt jag kommer tillbaka, många tror jag åker för en lång tid men d e bara tre veckor.


I dag när jag kom hem hade min kapsylöppnare med jojo kommit, och när jag tog upp kontantfakturan ur paktetet fick ja syn på en rolig grej.

Deras referens hette BLADH :-)

Det finns någon som heter så!

PÅ RIKTIGT!

Men d e ju faktiskt jag som e Blad...

Jag är väl Blad utan H dårå :-)


Nu ska ja kolla färdigt biggest loser så jag får motivation till att ta mig till gymmet och aerobicsalen.

Har blivit väääääldigt lite träna senaste två veckorna, jag har varit utslagen. Totalt.

Ska börja om försiktigt i kväll.


Puss och Go därute!


Love / Sandra.


           


Ovido - Quiz & Flashcards