Alla inlägg den 15 april 2010

Av Sandra - 15 april 2010 22:31

Dagens ordspråk:

"Den som lever får se"

( För jävla mkt ibland)

 

Ingen har väl gått miste om dagens STORA nyhet:

ASK JÄVLA MOLNEN!


Ingen som känner mig har väl heller gått miste om att jag SKA flyga om 8 dagar!

Bäst för den där askan att ha FÖRSVUNNIT till dess...

Jag kan inte ens tänka mig känslan jag skulle få vara med om i fall allt skulle bli inställt.

Vad gör jag då?

Oron gnager i mig...


Man ska inte ta ut något i förskott, men d går inte hjälpa att man blir SJUKT nipprig!

I dag har jag gått omkring på jobbet och funderat på hur jag skulle ta mig till Sthlm på lördagen OM planet inte lyfter från Lule.

Till Sthlm MÅSTE jag juh iaf, väl där nere KAN d ju hända att planet lyfter mot Mallorca.

Hemska tanke att jag skulle måsta bila ner, SJÄLV!

Jag skulle ju inte ens hitta till Arlanda, måste ju dessutom göra mig av med bilen någerst.

Tankeverksamheten är i gång kan jag iaf berätta.

Måste vara förberedd på allt nu.

Men en TOTAL inställd resa VÄGRAR jag acceptera!


J**** VULKAN!!!


Nä nu e jag helt färdig i skallen för i dag.

Får bli ett bättre inlägg under helgen..

Men snälla ni...

HÅLL TUMMAR OCH TÅR för mig nu!!!


Love // skakigt blad.

Ovido - Quiz & Flashcards