Alla inlägg den 5 april 2010

Av Sandra - 5 april 2010 21:52

Dagens ordspråk:

"Det enda i livet som man ångrar är det chanser man aldrig tog"


I natt kom jag fram till att jag sover förbannat dåligt med riktigt smutsigt hår!

D e äckligt, flottigt, kallt och d börjar klia i hårbotten.

Blir GALEN!

Så den här natten vart d ingen prinsessömn...

Längtade fruuuuuuktansvärt efter en dusch samtidigt som jag inte ville lämna stugan och bastun var d inte en frågan om att börja värma på morgonen när vi ändå skulle åka hem på dan.

Så ni kanske kan gissa vad d första var jag gjorde när ja kom hem...


På eftermiddan hann ja även med en Haparandatripp för ett besök på skopunkten.

Behövde nya ballerinor till Magaluf.

Kom som vanligt ut med tre par.

Men till förbannat bra pris, som vanligt :-)


MEN när jag sen kom hem och började plocka fram alla skor jag vill ha med var jag tvungen börja fundera....

HUR I HELA VÄRLDEN SKA JAG FÅ MED MIG ALLA?

PLUS ALLT ANNAT....!!!

Stackarna som skall stanna hela sommarn e jag inte avundsjuka på när d gäller packningen.

Dom kilona man får ha med sig e inte mkt i en tjejpackning.

Iaf inte för mig...

Till helgen är d dags för klädshopping, sen ska allt vara inköpt.

Efter d rensar jag mina älskade vänners garderober för att göra packningen fullkomlig :-)

Eller förrresten apoteket är ett viktigt shoppingcenter inför resan.

Resorb och Treo.

SEN får vi se OM väskan går igen och vad den väger...


Känns som att påsken varit lång, som att d e länge sen jag varit på salongen.

Därför känns d riktigt roligt gå till jobbet och tjejerna i morgon!


GONATT!


Love / Sandra.


    

Ovido - Quiz & Flashcards