Direktlänk till inlägg 19 april 2011

In my head!

Av Sandra - 19 april 2011 20:57


Jag gillar både det jag ser och hör.


Ibland kommer världen i kapp och man inser att man måste lugna ner sig en aning.

I dag är en sån dag.


Har varit mycket i huvudet sista tiden.

Både jobb och privatrelaterat.

Det har nu slutat i att mitt minne fått kortslutning.


I morse vaknade jag med tankar fladdrande åt alla möjliga håll.

Fick inte ens ordning på allt jag tänkte på.

Framför allt hur jag skulle få ihop allt den här veckan.

Kände i kroppen att jag skulle missa något.

09.10 ringer Ulli från solrosen.

KLICK sa det i huvudet, där kom den. Missen jag aldrig gör.

Missar en massagetid som jag sett fram emot i flera månader.

Sånt försvinner inte ur mitt huvud!!


Under dagen messar Jowa mig och skriver att jag måste komma över efter jobbet och kolla schemat på hotellet för några veckor framöver.

Absolut svarar jag.

EFTER jobbet sätter jag mig i bilen och börjar backa...

KLICK, just ja! Hotellet.

Parkerar bilen igen och går in.


Väl inne på hotto står jag och kollar schemat när Maggan ringer och säger att jag har en ikealeverans att hämta hemma hos henne.

- Jag kommer direkt jag är färdig här säger jag.

Vad gör jag?

Hoppar i bien och åker hem.

Låser upp dörren och stannar upp!

KLICK

SATAN, grejerna...

Vänder ut igen, låser dörren och hämtar grejerna.

Jävla omväg.


Jag är helt slut i huvudet efter den här dagen för stressen över att få med allt infinner sig fortfarande.


Dessutom fick jag mitt zumbamaterial i dag.

Det fick mig ju inte få en lugnare puls.

Shit, vi har mkt att göra!!

Detta resulterar nu i att jag får ställa in mina planer för i morgon kväll och ta tag i det.

Känns som att det måste prioriteras först just nu, så vi kommer i gång.


Som tur är vet jag att denna sinnesförvirring är övergående.

Men jag måste nog lugna mig lite...

Rensa huvudet lite oftare och leva livet lite mer.

Jag börjar med att ta en vilokväll i kväll från all träning för att ladda för mkt träning i morgon ist när jag egentligen skulle ha vilat.

Hade lika gärna kunna åka på gymmet...

Men nej Blad, i dag är det du och soffan PUNKT.


I morgon bitti ska vi ut på prom med jobbet kl 07.

E fan rädd för att glömma det också.

Så mkt har jag i skallen just nu.

Blir alarm på alarm i morgon bitti + påminnelse i telefonkalendern.


Det är nog dags uppta post-it lapparna igen efter flera års frånvarande.

Annars lär jag vara senil vid 30 i den här takten.


Påsken närmar sig.

Jobb hela helgen.

Men hoppas på lite mysiga stunder, bland annat ute i solen.

På söndag är det krogfest i Lule och vi åker dit med hela halva hotellet.

Ska bli väldigt skoj, även fast jag inte varit sugen på fest på läääänge nu.

E sällan det händer såna roliga saker nu för tiden.

Börjar man bli gammal eller vad fan är det?


Ingen kan iaf säga att jag är en rastlös själ.

Inte heller att jag lever på någon annan.

Jag håller i gång mitt liv ganska bra :-)


Det var allt...


Love / Sandra. 


Jag blir aldrig less på den här. Speciellt inte på den här versionen.



Party på söndag!!!

oj oj vad vi ska dansa!!

Undra om mina vänner i "hörnet" är på plats för en sväng om? :-)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 juni 2011 21:23

Har nog glömt nämna att jag har flyttat! Alla har ju FAKTISKT inte facebook :-)   www.nattstad.se/sandrablad   Får se om jag bor kvar eller flyttar tillbaka... Men där hittar ni mig just nu iaf.   Love! ...

Av Sandra - 12 juni 2011 15:27


  Jag är huvudrollen i min egen saga. Det är jag som sätter punkterna och startar nästa mening.   Semestern är bokad!   1 vecka i Stockholm i Juli, och 2 veckor på Mallis i augusti. Har aldrig längtat så mkt till ledighet som i år.  ...

Av Sandra - 30 maj 2011 23:01

  Vänd inte ödet ryggen, då kan du missa något som verkligen var meningen. Livet går inte i repris.     Dags för uppdatering..? Mmm...skulle tro d :-)   Sorry people, men har haft tekniska problem i nån vecka. Sjuuuukt irriterande, ...

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23

  ZUMBA HE ZUMBA HA!   Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA! En träningsform som har ALLT! Cardioträning & styrke i ett. En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!   I morgon är det P...

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51

  Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom. Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.   Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba. I allafall med dom jobb jag har. Men med många jobb medf...

Skapa flashcards