Alla inlägg den 4 april 2010

Av Sandra - 4 april 2010 16:42

Dagens ordspråk:

 

"Det är ansvarsfullt att vara meteorolog i TV. Att det finns folk som tror på vad han säger gör inte saken lättare."


I dag är det exakt 3 veckor tills jag lyfter från svensk mark och landar på spansk. Svårt tänka sig sommar och sol när man knappt kan se ut genom fönstret för all snö på utsidan :-)


I dag har jag sovit läääänge!

Och skönt var d, här i stugan sover man som en prinsessa.

Välbehövligt kändes d som.

Välbehövligt vet jag att d är när jag inte vaknar med en ångest att jag sovit bort halva dagen, speciellt när solen skiner utanför.


I kväll är d krogfest i Lule, en tillställning jag brukar längta till och alltid medverka på.

Men i år finns ingen längtan eller ens sug.

Luleå har enligt mig för lite att erbjuda i dag, jag blir bara besviken när jag går ut där.

Stan är inte som den en gång var.

Poängterar att detta är enligt mina egna åsikter.

Men det kommer snart en sommar, en bra sådan hoppas jag och då brukar Luleå blomstra ut :-)


Ikväll ska vi grilla och äta gott, kanske får bli ett glas vin till maten på sin höjd.

Sen hoppas jag att vädergudarna ändrar sina väderprognoser för i morgon, och bjuder oss på sol så man får en dag till att njuta av den innan man åker hem till betongläggan i samhället igen.


Nä nu ska jag fortsätta mitt nätverkande  med att söka efter lite sommarkläder, d e ju som sagt snart dags om ni inte hört d förrut HAHA!


Love / Sandra.

          







Ovido - Quiz & Flashcards