Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Min påsk i ord och bilder.

Av Sandra - 25 april 2011 21:51


ALLT på en gång, varje varje gång...


Blod,svett och tårar blandat med en massa skratt.

Så kan jag sammanfatta denna helg på ett ypperligt sätt.


Det känns som att den varit låååång den här påsken.

Som at de naldrig tar slut.

Innehållsrika dagar kan man minst sagt säga.


Torsdag - Plan A byttes ut mot plan B.

Blev spontanfest tillsammans med Sanna och hennes glada tjejgäng.

Zumba på förfesten och Maniaclöppass på folkan blev alltså en svettig tillställning, men ack så jäkla skoj!

Efterföljande efterfest blev det också, typiskt! ;-)

Tack ALLA som gjorde denna kväll till en GALA kväll!


  


   


Fredag - Trött tjej var man då, men sammanstrålade hur som haver med Jowis för en bit mat och några timmars bilsnurrande.

Inte så innehållsrik dag direkt, men kvalitetstid med bästa iaf :-)

Några timmars taktikvila på eftermiddan/kvällen inför nattens jobbpass bakom baren.

Riktigt riktigt rolig kväll att jobba och vi hade en riktigt rolig "laganda" i personalen.

Roligt att folk undrar VARFÖR man i hela friden jobbar en sån här helg och inte är ut.

Men vart skulle alla roa sig om VI inte fanns och jobbade där för att du skulle få sådär riktigt roligt?

Och vi gör det med nöje, vi har galet skoj iaf!

Vart en SEN morgon...somnade till fågelkvitterkring 7 tiden på morgonen.


Lördag - "tidigt" uppstigande med tanke på när man somnade.

Men planen var att åka till stugan.

Sagt och gjort tog med mig Lisa och åkte ut till mamma i stugan för lite påsklunch (korvgrillning ) och påskmiddag ( inga ägg ).

Jowa och lillebror gjorde oss sällskap under dagen.

Det var en bra uppladdning för ännu en kväll bakom baren.

Nu började det kännas att man låg riktigt mkt på minus på sömnkontot men det gick lika bra som vanligt och somnade vid samma tid även denna morgon.

En varm och fin söndag såg man utanför fönstret när John blund kom.


Söndag - Sov som en kratta men lyckades låta bli att kliva upp med "tuppen".

Steg upp kring 14 då Lisa och Johanna invaderade min garderob.

Sen var det bara hoppa i duschen och börja tänka på refrängen.

Festen.

Könstig känlsa och ta en fest en jäkla söndag.

Middag med hotellpersonalen på hotellet innan vi styrde kosan mot Luleå och krogfesten.

Och den festen var vi verkligen inte ensam på.

Riktigt mkt folk och sjukt rolig stämning.

Träffade mkt underbara människor, alltid lika roligt komma till stan.

Alla kom hem till Kalix hela och därmed avslutade vi helgen på bästa möjliga sätt.

Tackis ALLA för den kvällen!



  


 



Måndag -  I dag var jag uppe tidigt. för tidigt.

Men har fått gjort en hel del.

Gjorde ett klipp på Coop i form av en pocketbok som jag nu sitter fast i.

Länge sen jag läst en bok och i dag kände jag verkligen att jag behövde skingra tankarna och en bok gör det på bästa möjliga sätt.

Har sovit om vart annat under dagen och snart är det dags för en ORDENTLIG lång natts sömn i renbäddad säng med Bonne.

Sweet.


 


  

    


Tummen upp för denna påsk!



Nu måste jag tillbaka till boken...

Så det var allt.


Love!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 juni 2011 21:23

Har nog glömt nämna att jag har flyttat! Alla har ju FAKTISKT inte facebook :-)   www.nattstad.se/sandrablad   Får se om jag bor kvar eller flyttar tillbaka... Men där hittar ni mig just nu iaf.   Love! ...

Av Sandra - 12 juni 2011 15:27


  Jag är huvudrollen i min egen saga. Det är jag som sätter punkterna och startar nästa mening.   Semestern är bokad!   1 vecka i Stockholm i Juli, och 2 veckor på Mallis i augusti. Har aldrig längtat så mkt till ledighet som i år.  ...

Av Sandra - 30 maj 2011 23:01

  Vänd inte ödet ryggen, då kan du missa något som verkligen var meningen. Livet går inte i repris.     Dags för uppdatering..? Mmm...skulle tro d :-)   Sorry people, men har haft tekniska problem i nån vecka. Sjuuuukt irriterande, ...

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23

  ZUMBA HE ZUMBA HA!   Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA! En träningsform som har ALLT! Cardioträning & styrke i ett. En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!   I morgon är det P...

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51

  Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom. Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.   Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba. I allafall med dom jobb jag har. Men med många jobb medf...

Ovido - Quiz & Flashcards