Alla inlägg den 5 april 2011

Av Sandra - 5 april 2011 20:25


Sweet morning, lovely day...


JUST JA, d var DÄRFÖR man inte gick och handlade hungrig.

Dum fan.


Jag mår illa.

Jag som varit så duktig, eller det ÄR jag än ( tänker jag i mitt stilla sinne )...

Men i dag hade dom kommit till affären...

Och dom bara låg där, precis i den långa kassakön som inte gick framåt.

Bästa påskgodiset som existerat.

Dragé egg.

I skrivande stund är det 3 kvar i påsen.

Ställde till och med in träningen pga av för högt intag av kolhydrater.

Fast berodde även lite på att jag tränat lite för mkt senaste dagarna i rad.

Var ju faktiskt i morse och körde kondition också.

Nä det fick bli vila i kväll.


När jag gick in på coop sådär hungrig skulle jag faktiskt bara ha 3 saker och sen bara kolla om dom fått dom där nya keso mellanmålen och prova. Det hade dom, men dom står fint där i kylen.'

Någon som provat dom än?

Blir inte testa dom i kväll inte, men i morrn på jobbet så jag slipper gå hem sådär förbannat hungrig igen.

Så ska d inte va...!



Sitter och kollar på matchen....

FINAL säger dom att det är, men jag undrar....?

Färjestad liksom leker bort Skellefteå.

Tror jag går ner i tvättis och viker tvätten i stället....


SNÄLLA JOHN BLUND GE MIG SÖMN I NATT...

Innan jag blir galen...


Men jag är glad ändå..... så ni vet ;-)


Love Love Love!


       VS.      


Ovido - Quiz & Flashcards