Alla inlägg den 20 april 2011

Av Sandra - 20 april 2011 22:21

I dag gjorde något mig ledsen och irriterad.

Något som jag visste skulle komma, men önskade att det inte hade.

 

Dagen började något bättre i dag än i går.

Jag vaknade i TID och var på plats i TID på jobbet för en morgonpromenad med brudarna på jobbet.

Lika skönt som vanligt att starta dagen på detta vis.

Att därefter avsluta med hotellfrulle sätter vi en guldstjärna i kanten på.

Tack "chefen". ( har lite svårt kalla min bästa vän för chef ibland, haha )


Systrarna Landberg åkte till Götet i dag.

Salongen är nu i våra händer, och jag lovar att den kommer stå kvar när du kommer hem Mel :-)

Jag och Sanna fick mersmak av morgonen så vi kör samma koncept i morgon.

Prom + frulle.

Info till Mel & Maya:

Samma tema varje fredag tänkte vi :-)

 

I morgon stänger vi kl 16.

Lyx för min del.

Sen väntar lediga dagar som dessutom blivit lovade SOL!

Jag älskar!!

Skulle behöva köpa en solstol.

Men ska nog hitta ett litet smultronställe nånstans.

Jobb på nätterna.

Även fast det NU känns lite tungt, så VET jag att det i slutänden blir skitskoj.

Det är dom här helgerna som är roliga att jobba bar.

Med TEMPO TEMPO!!


Kom precis hem från gymmet.

Tog en solning (!!!), ett gympass och en bastu med Sanna som avslut på den här dagen.

Nu är jag klar för sängen.

Tänker INTE somna i soffan tredje kvällen i rad.

Gör ALDRIG det i vanliga fall, så det här är fan ingen VANLIG vecka...

Det snurrar i planeten.


Gonatt!!


Love / Blad.


Saknar ön, människorna och känslan.

 

      

Kärlek till er älskade BFFF <3






Ovido - Quiz & Flashcards