Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sandra - 4 april 2011 21:28


Det finns ingen bättre spegel än en god vän


Hon var bland dom första jag lärde känna i Kalix, den vackraste människan jag känner... Nu har hon flyttat... Men i dag kom hon tillbaka.... Tyvärr bara för att fixa håret.

Typiskt Lina :-)


Lina Naamani, mer modemedeten tjej får man nog söka efter.

Medans jag och Mel glider runt i våra underställ hela vintern, kan inte ens snön ge vika för hennes SKYhöga klackar!

Men det är Lina, min älskade vän.

Även fast jag saknar henne SÅ mycket, så kändes det som i går när vi träffades i dag.

Det är väl så vänskap ska vara, varken avståndet eller mellanrummet mellan samtalen man har ska ha nån betydelse.

Vi VET vart vi ar varandra.


Jag önskar henne så mycket lycka där nere i Södertälje med sin nya EGNA salong.

ÄR så stolt över kvinnan! :-)


Förrutom mötet med Lina har dagen varit kanon.

Började dagen med ett 45 minuters intervallpass på morgonen, och avslutade nu på kvällen md ett ordentligt ryggpass.

Har varit full rulle på jobbet hela dagen, och det är då det är som roligast.


Har sovit dåligt i över en veckas tid nu så nu hoppas jag äntligen att få en riktigt god natts sömn.

Får väl se om blunder bestämmer sig att hoppa över centrumvägen 66 igen helt enkelt...


Natta Natta!!


Love <3


   


Ovido - Quiz & Flashcards