Alla inlägg den 9 april 2010

Av Sandra - 9 april 2010 08:33

Dagens ordspråk:

"Alla vill leva länge, men ingen vill bli gammal"

 

Kan man bli annat än glad när man vaknar upp och ser Bonne ligga brevid och le sitt STORA leende mot en?

Nä.

Han lämnar aldrig min sida... Mitt älskade lilla mjukisdjur.

Jag må vara 26 år gammal, men Bonne kommer jag aldrig packa ner i en kartong med mitt liv som "liten".

Han är min stora kärlek, Bonne eller Bulleribong som han tydligen hette i affären som vi köpte dom ( Fick 3 st, men 2 e nu på vift ) men jag ändrade namnet till något lite enklare.

Då blev d Bonne.


Nu ska här ätas frukost och packas en väska inför min lilla töre/Lule tripp.

Hoppas jag får möjlighet träffa bästis i morgon.

Vi har tydligen MASSOR att prata om, fan nu e d sådär länge sen vi sågs igen.

Sa inte jag att d var så d inte skulle bli?


Ha en fin fredag där ut!


Love / Sandra.


  


Ovido - Quiz & Flashcards