Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sandra - 17 april 2010 18:53

Fick packa upp partykläder från väskan.

D e dags åka till Melinda på sjuan för inflyttningfest.


  

 Ha en trevlig kväll people, d ska jag!


Love / Sandra.

Av Sandra - 17 april 2010 16:20

Dagens ordspråk:

"Om du kan se vågen är du alldelens för nära"


Det enda som snurrar i min skalle just nu är verkligen bara det här askmolnet.

Känns som att jag bär ett kring mitt huvud, ilska över naturensgång.

Men ingen kan göra nått, så är det ju bara.

Önksar det fanns nån man kunde skylla på, anklaga... men d går inte.

D är "bara" ett moln som ställer till liv.

Jag ska gå den här utbildningen i sommar, det är det enda jag vet säkert just nu. Jag SKA!


Har precis avverkat nästan 2 timmar på TC och NOVA.

Pumpat ur mig dagens oro, ilska och fasa.

Var verkligen tvungen för att kunna vara en rolig vän i kväll när Millan ställer till med inflyttningsfest på sjuan.

Fast Hanna kommer finnas på plats, så skratta finns d inga tviviel över att jag inte kommer få göra :-)

Alla dessa tjejer är underbara, så kommer hur som helst bli en GALAkväll!


Gjort dom sista inköpen på stan i dag åxå.

Nu e d bara packa och blåsa luften ur mig för att få bort molnen så börjar jag mitt äventyr om 1 vecka precis :-)


Bjuder på några bilder från veckan som gått.


Love / Blad.


  


   


     

Ovido - Quiz & Flashcards