Alla inlägg den 29 november 2010

Av Sandra - 29 november 2010 21:15

Jag skriver och suddar.... skriver och suddar...

Men inser lika snabbt som bokstäverna når verklighet inser jag att allt det jag skriver om är min ensak, bara min ensak.

Även om jag vill skrika ut allt för att bara få ur mig känslorna kan jag inte göra det   


I fredags var jag LEDIG på kvällen och fick finfrämmande av Fanny.

Tjejen som kan mitt liv ut och in.

Tjejen som inte alltid säger det jag vill höra med är ärlig.

Hon är en person jag värdesätter högt i min vänskapskrets.

Vi behövde verkligen prata av oss om livet båda två.

Inte för att vi kom nån vart egentligen, men ord fick en talan.

Efter några glas vin drog vi dessutom ut i vimmlet.

En super mysig kväll.

Alla skulle behöva ha en "lill-norska" vid sin sida :-)

Tack gumman   


Därefter gick helgen alldelens för fort.

Men har varit väldigt varm och kärleksfylld på något sätt.

Våran skyltning på salongen som vi ställde i ordning på lördag lyste kärlek och värme.

En mysig lördag med Melinda och Rally alltså, som följde med en söndag tillsammans med hela brudgänget från salongen i Seskarö där vi åt ett gudomligt julbord.

Och inte att förglömma min lördagsförmiddag med min "syster" Jowa i Happis, hon och jag pratade också mkt om våra "jävla" singel liv. Men samtalen innehåller i stort sett ändå väldigt mkt kärlek.


Jag är i en bubbla för tillfället bara så ni vet.

Jag kanske inte riktigt lyssnar när ni talar, det är inte som puh säger att jag kan ha ludd i örat utan jag befinner mig inte här och nu hela tiden.

Men jag vet att jag måste ut bubblan så jag kommer väl snart....

Hoppas jag...



Ropa bara lite högre om du verkligen vill att jag ska lyssna ;-)

Vi hörs!!


Love / Sandra.


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards