Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sandra - 8 november 2010 09:17

Dagens ordspråk:

"Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en

 

Nalle puh

 

Helt ovettandes om hur kallt eller varmt d var ute tyckte jag att jag klädde på mig för ett besök på nordpolen till min tidiga morgonprom.

DUNjacka... Vilken jäkla tur!

Satan så kallt... huvan åkte upp och det kändes plötsligt som att d var januari ist för november.

Väl hemma efter cirkus 1 timme läser jag att d e -17 ute.

Inte konstigt att jag tyckte d var aningen kallt!!

Men grymt skönt efter knakig sömn i natt.

Har även hunnit med att stryka gardiner och lyckats få upp dom i V-rummet.

Äntligen! :-)

Nu är d strax dags att klä sig igen och promma ner till salongen för jobb.

Måndagssurr med tjejorna är alltid spännande på jobbet, vad har hänt sen "sist"? ( I fredags, haha ).


Ha en bra dag där ute!

Love / Sandra.


Fotade ett vackert vinterlandskap påden KALLA morgonpromenaden.

Dom bjuder jag på här... bland annat :-)


               


Ovido - Quiz & Flashcards