Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sandra - 7 november 2010 23:03

Dagens ordspråk:

"Barnbarnen är livets efterrätt"


Jag hade bestämt mig innan jag åkte upp till Korpis att lördagsgodiset skulle bli en självklarhet, nånstans glömde jag bort hur känslan i kroppen efter en helg där uppe brukar vara :-)

Uppstoppad.


Dom vill så väl min älskade mormor och min älskade farmor.

Dom bor på varsin sida av strandgatan i korpilombolo, även fast mina föräldrar är skilda sen rätt länge har dom två ännu en helt underbar relation.

Det är så skönt att veta att dom har varandra där uppe, det liksom värmer i hjärtat att veta.

Men dom älskar båda att bjuda på mat och gosaker :-)

frukost,fika,lunch,fika,middag,fika,kvällsmat,fika
.... och sen såklart en massa godis och chips där emellan som man själv köpt med och proppar i sig.

Men jag älskar dom för deras omtänksamhet   


När jag åkte hem i dag ville jag bara kräkas och jag var så olidligt trött... orkade inte hålla ögonen öppna hela vägen hem.

Kände att tröttheten helt och hållet var mitt fel, d var d där lördagsgodiset... det blev en sockerchock.

Men när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade in sex and the city 2 som jag ännu inte sett.

Vilade ännu lite till och därefter kände jag att jag plötsligt var fylld med energi vilket resluterade i att jag besökte gymmet och drog ett grymt bra konditions och styrke pass.

Nöjd.

La en mask i håret i duschen medans jag filade fötterna, därefter målade jag tånaglarna och nu ska jag sova med ansiktsmask.

En" ta hand om mig själv kväll" alltså.

Länge sen sist, sjukt underbart!

Har kommit på d nu....

Jag ska göra detta oftare...

Vara lite ledig :-)


Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla in senaste avsnittet av "ensam mamma söker" och sedan sova mig ännu piggare och ladda för kort arbetsvecka.

3 dagar, shit :-)

Magaluf reunion till helgen!!!

GALET!


Sov gott!

Love / Sandra.


  

      

Ovido - Quiz & Flashcards