Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sandra - 9 mars 2011 23:03


Glöm och gå vidare...

Lättare sagt än gjort.


I dag har jag provat ALLA mina nya protein och piller som ska hjälpa mig till ett sundare "snyggare" jag :-)

Ge mig extra krafter i gymmet och förbränna lite extra.

Kroppen ska få vara mätt även om nätterna.

Jag som annars oftast lägger mig på hungrig mage och är DÖD på morgonen.

Grejerna verkar verkligen fungera.

Shit tillskottet jag tog innan gympasset var inte att leka med.

Den energi och dom krafterna jag hade är det länge sen jag haft.

LOVE!

Dock har jag insett på kvällensgympass att det är dags att sluta träna axlar.

Där har vi problemet med att jag inte trivs i klännig och linnen längre.

Jag har för mkt axlar, I HATE IT!

Måste få instruering i hur man gör dom mindre och samtidigt snygga :-)


Efter gympasset var det dags för latinoövning med mina kära vänner.

Tanken är att jag ska hålla i mitt första instruktörspass i morgon.

Just nu känns det som att jag kommer skita knäck kl 19.30 i morgon.

Jag vet ännu inte om jag klarar det.

Måste sova på saken, och ta mig upp i morgon och fara tidigt och öva för mig själv koncentrerat.

Det är väl första passet som är det värsta antar jag, måste ta mig förbi det för att bli av med "rädslan".

Alla har väl varit nya nångång....???


Nu är det dock dags göra sig klar för bädden.

Problemet är bara tillskottet jag tog innan träningen...

Jag e lite väl pigg ännu...

Nattproteinet är nu i magen, var lättare att få ner än jag trodde faktiskt.

Nå väl mitt mysiga sovrum brukar söva mig ganska bra :-)


Förresten...ledig på lördag....vad händer?


Sov gott!


Love!


  

Ovido - Quiz & Flashcards