Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Sandra - 6 mars 2011 21:00


Två själar kommer aldrig få ro.


I onsdags rånades Swedbank här i Kalix.

Fullkomligt ovetandes har en person gripits i "mitt" hus samma eftermiddag.

Personen försökte tydligen ta "bakvägen" ner för brandstegen när polisen fick tag i personen.

Detta fick jag bekraftat av den enda grannen jag TRODDE jag hade.

Nu visade ju sig att det verkligen bor några på vindsvåningen.

Har aldrig sett människorna och det tycker jag inte om.

Mer än så vet jag inte om det PUNKT.


I dag är första och enda lediga dagen den här veckan.

I går tror jag Kalix gick man huset och besökte oss på Before.

Ett tag började jag fundera om jag hade missat en högtid eller något med tanke på trycket på stället.

Galen, men extremt rolig kväll att jobba.

Börjar längta till sommarens nöjen, full fart och fläkt!

Ska bli extermt spännande och få se slutresultatet i nattklubben efter renoveringen.

Längtar!


I veckan är det tänkt jag ska starta en ny "karriär".

Ett nytt litet jobb.

Är nervös som * * *. så vi får se hur det går.

Wish me luck!


Tack & Gonatt!


Love!


Var på 1,5 timmes prom i dag.

Dagar som dessa är jag riktigt lycklig att bo här jag bor.


    



   



Världens bästa Linda!


  

Ovido - Quiz & Flashcards