Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Ett dygn på bortaplan.

Av Sandra - 13 februari 2011 16:15



Jag saknar dig mer än du tror.


Jag kan inte ledsna på mina kollegor.

Dom är bara dom bästa av dom bästa.


I går åkte jag, Melinda och Sanna till Luleå för ett dygn på bortaplan.

Vi fick låna en god väns lägenhet i stan och var bjudna på fest innan den planerade utgången.

Vi avnjöt 2 glas vin på stan vid ankomst.

Ett på roasters och ett till middagen som vi åt på All stars.

Förstå mig rätt men fy tusan vd skönt att se lite nytt folk.

Vi hade verkligen en mysig eftermiddag tillsammans med mkt skratt.

Förfesten jätte jätte trevlig, efter en lååång väntan på våran taxi som befann sig på HELT fel adress var kön till Olivers en plåga.

KALLT var bara förnamnet, och om jag frös undrar man ju hur Melinda kämpade emot kärlkrampen.

Vi försökte iaf krama henne varm hela vägen in. 

Olivers var ungefär som när jag var där sist, för ett år sen alltså.

Men som sagt otroligt roligt med nya OCH "gamla" ansikten.

Vankades efterfest, statiol skulle bara bli ett "stopp" på vägen för hungern hade tagit över oss totalt, men det slutade med att vi gick hem.

Och längre tog vi oss inte.

I dag skattar man sig iaf lycklig att man inte åkte och tog det där "sista" vinglaset, för FAKTISKT så mår vi alla tre väldigt bra i dag.

Vi gjorde då det när vi åkte hem, nu kanske dom andra störtat, men det tror jag inte :-)


Men som vanligt vid hemresan konstaterar vi:

HAN var nog inte där heller,


Tack alla inblandade för en toppen kväll!


Om två veckor är det dags för Luleå igen, kors!

Men då är det Fanny & Sandra dag i stor stan som gäller.


Har precis chockat min mage så mkt salt att jag misstänker att magen kommer få spel på ett tag.

Tog det saltaste jag hittade i form av halloumiost och köttbuljong.

Gott va?

Mums enligt mig.

Man tager vad man haver :-)


Det var allt jag hade att berätta i dag, vi ses en annan!


Love / Sandra.


  


  


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 juni 2011 21:23

Har nog glömt nämna att jag har flyttat! Alla har ju FAKTISKT inte facebook :-)   www.nattstad.se/sandrablad   Får se om jag bor kvar eller flyttar tillbaka... Men där hittar ni mig just nu iaf.   Love! ...

Av Sandra - 12 juni 2011 15:27


  Jag är huvudrollen i min egen saga. Det är jag som sätter punkterna och startar nästa mening.   Semestern är bokad!   1 vecka i Stockholm i Juli, och 2 veckor på Mallis i augusti. Har aldrig längtat så mkt till ledighet som i år.  ...

Av Sandra - 30 maj 2011 23:01

  Vänd inte ödet ryggen, då kan du missa något som verkligen var meningen. Livet går inte i repris.     Dags för uppdatering..? Mmm...skulle tro d :-)   Sorry people, men har haft tekniska problem i nån vecka. Sjuuuukt irriterande, ...

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23

  ZUMBA HE ZUMBA HA!   Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA! En träningsform som har ALLT! Cardioträning & styrke i ett. En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!   I morgon är det P...

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51

  Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom. Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.   Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba. I allafall med dom jobb jag har. Men med många jobb medf...

Ovido - Quiz & Flashcards