Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sandra - 8 februari 2011 10:28

 

Utgångsläget suger, varför blir muren bara högre?

 

Började min dag med en massage hos Ulrika på Solrosen.

VÄLBEHÖVLIGT var nog bara förnamnet.

Är man massageterapeut själv är man väldigt kräsen med det man får.

Ulrika är mitt svar på det jag vill ha när det är väldigt svårt att massera sig själv.

Till helgen borde jag vara en ny människa.


Men i och med massagen tog jag även lite ledigt från jobbet, inte hela dagen utan bara någon timme.

Men jag känner redan ångesten över det.

Kanske inte så bra, men jag är van att vara på salogen hela dagarna nu.

Det är där jag behövs.

Jag älskar fan mitt jobb!


Om jag ska leva som jag lär borde jag verkligen inte träna i kväll.

Men nu brinner det i träningstarmen.

Får se vad jag ska göra av den energin i kväll.


Nu ska jag försöka ta vara på dom här två timmarna jag har kvar innan jobbet kallar.

En råpluggande chef på kontoret och en galen garvande medarbetare på övre plan väntar.

Det blir kul som vanligt   


Ses då!


Love / Sandra



Ovido - Quiz & Flashcards