Direktlänk till inlägg 9 december 2010

I´m pink, so what?

Av Sandra - 9 december 2010 21:24

Vi skulle kunna resa jorden runt och övervinna ALLT, tillsammans.

 

Inatt skrev jag ett lååångt inlägg som sedan bara gick upp i rök, gissa vem som la sig sur som den suraste citronen efter det?

Gör väl ett nytt försök men med lite annorlunda innehåll i dag då.


Bokningskalendern på jobbet börjar fyllas på ordentligt inför julen.

Jag vet inte om det bara är jag, men jag gillar det verkligen.

Dagar när vi bara skrattar till varandra medans vi springer om varandra mellan behandlingsrummen hela dagarna.

Blandar proteindrinkar till varandra och står utanför svängdörren för att ge den som en stafettpinne till den andre.

Men som sagt oftast gör vi det med ett leende och känner oss mkt nöjda efteråt.

Vi är ett starkt team.

Glöm inte boka din julbehandling i tid!


På söndag åker Sara åter igen till andra sidan av jordklotet.

Nya Zeeland.

Masserade henne i går kväll och vi hann prata om allt mellan himmel och jord.

Älskar våra samtal om resor, hon har sett så mkt och jag önskar jag också skulle hinna med allt som hon gjort.

Jag inser varje gång hon åker hur mkt jag kommer sakna henne.

Hon är ju en så stor del av min vardag, mitt liv, precis som alla dom andra tjejerna på salongen.

Våran lilla "familj".

Men det är en "kort "resa den här gången som Sara själv säger.

Endast 2 månader.

Nångång vill jag följa med på den resan.

Till NZ.


I går avverkade jag gympass nr TVÅ. BEN.

Tanken var att jag skulle dra i väg på pass 3 i dag men jag tror jag är snäll med mina ben som nu på kvällen börjar vara kolosalt möra.

Träningsvärk deluxe väntar mig i morgon när jag vaknar.

Blir kanon med ett 16 timmars arbetspass på dom benen i morgon :-)

Duktig flicka.


Så ist för träning har jag bakat bröd nr 1 till julen.

Ni vet d där super goda nyttiga brödet på hotellet?

Det brödet ligger just nu och svalnar i mitt kök.

Det luktar underbart!

Men jag ska spara det till julafton, försöka iaf :-)


I går kom även nyårskläderna.

En rosa velourdress, check!


Allt går enligt planerna...

Nästan...


Love / Sandra.




  

  


   


    




 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 juni 2011 21:23

Har nog glömt nämna att jag har flyttat! Alla har ju FAKTISKT inte facebook :-)   www.nattstad.se/sandrablad   Får se om jag bor kvar eller flyttar tillbaka... Men där hittar ni mig just nu iaf.   Love! ...

Av Sandra - 12 juni 2011 15:27


  Jag är huvudrollen i min egen saga. Det är jag som sätter punkterna och startar nästa mening.   Semestern är bokad!   1 vecka i Stockholm i Juli, och 2 veckor på Mallis i augusti. Har aldrig längtat så mkt till ledighet som i år.  ...

Av Sandra - 30 maj 2011 23:01

  Vänd inte ödet ryggen, då kan du missa något som verkligen var meningen. Livet går inte i repris.     Dags för uppdatering..? Mmm...skulle tro d :-)   Sorry people, men har haft tekniska problem i nån vecka. Sjuuuukt irriterande, ...

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23

  ZUMBA HE ZUMBA HA!   Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA! En träningsform som har ALLT! Cardioträning & styrke i ett. En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!   I morgon är det P...

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51

  Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom. Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.   Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba. I allafall med dom jobb jag har. Men med många jobb medf...

Ovido - Quiz & Flashcards