Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Sandra - 28 oktober 2009 21:26

Dagens ordspråk:

"Puh har inte mycket förstånd, men har ställer aldrig till någonting tråkigt.

 Han gör dumma saker, men det blir alltid bra till slut"

 

 

Sitter och tittar igenom gamla kort på mig själv.

Funderar på hur modig jag gått och blivit med mitt hår.

Ni som känner mig sen barnsben vet hurdan jag varit med mitt hår.

ALLTID varit blond fram till för snart 3 år sedan.

Mycket hände i mitt liv då, väldigt mycket.

Minns så väl när jag ringde Fanny och sa:

- Gumman jag ska bli brunett NU!

Sagt och gjort, köpte färg och håret blev grönt / grått.

Sen började mixtrandet och oftast har det slutat i bra resultat.

Nu har jag ju dom två bästa frisörerna i mitt liv så behöver aldrig ens vara orolig längre faktiskt.


Har kommit fram till att jag blivit modigare sen jag blev singel.

Och ni som tycker jag är en fegis i dag förstår då inte vilken fegis jag var förr :-)


Här får ni se lite vad som hänt dom senaste åren.


     


     


Ovido - Quiz & Flashcards