Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Sandra - 27 oktober 2009 21:31

Dagens ordspråk:

"Ta vara på ditt liv för nu är det din stund på jorden"

 

 

All helgona eller Halloween, två olika saker?


Den stundande helgen kan andvändas på olika sätt.

En del sörjer sina nära & kära som vandrat från detta jordeliv, medans vissa firar Halloween med skräck.

Vad är rätt & vad är fel?


MIN plan i år är i allafall att ägna mig mycket tankar och känslor till mina nära som hastigt lämnat oss för tidigt.

Min bästa vän, min morfar, min faster som lämnat in under dom senaste 2 åren.

Men även min farfar som dog när jag var 8.

Ska besöka Jimmys grav, där tänder jag ljus för dom alla fyra.

Kommer även tillägna dom ett inlägg som jag håller på att skissa på :-)

Skriva är bästa sorgearbetet.


Men sen som vanligt fortsätter livet som man alltid säger...

Mina två goda vänner Sara & Ronny firar sina 23 ( 31 & 36 EGENTLIGEN ) års dagar tillsammans med att ställa till med Halloweenfest ute i Fille.

Men då var de det där med utklädningen igen.

Fuck, inte ALLS min grej!

Och nu börjar jag bli smått stressad och förbannad över allt.

Jag hittar inte min peruk inte heller klänningen jag köpte för bara nått år sedan till en annan halloweenfest.

Vet att den där peruken ligger fint kammat i en jäkla Lindexpåse!

Men vart e denna Lindexpåse???

Den kan ju inte gått & gömt sig själv direkt heller, VART HAR JAG SATT DEN?

MEN sen när jag hittat peruken ( OM jag nu gör d ) så var d ju resten åxå.

Men man får väl börja i en ände.


Nu har jag iaf varit på ett högintensivt 30 minuters spinnpass, var kanon!

Nu ska jag fylla på depåerna i kroppen och sen inta den kalla läskiga vinden.

( Är mer rädd för vinden än källaren nu )


Vad ska du göra på Halloween?

Klä ut dig?

Berätta! Ge mig IDEER!!!


Love / Sandra.


Några bilder från gamla halloweenpartyn i Törebyn!


      

Ovido - Quiz & Flashcards