Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23


ZUMBA HE ZUMBA HA!


Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA!

En träningsform som har ALLT!

Cardioträning & styrke i ett.

En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!


I morgon är det PREMIÄR för mitt och Kattas första pass som vi hoppas kommer att uppskattas av kunderna.

Det ligger många svettiga timmar bakom passets utformning.

Ibland har man bara vilja lägga sig ner och dö för att det inte går som man vill.

Men i dag är jag stolt över att presentera passet!

Vi teamar väldigt bra jag och Katta även fast vi är väldigt olika i vårat sätt att röra oss men ändå extremt synkade :-)


I eftermiddag kör vi en "smystart" för Tc´s instruktörer och därefter ska vi tillsammans ha knytkalas och sippra på lite vin tillsammans.

Tror det blir väldigt trevligt, verkar vara ännu ett riktigt roligt gäng jag hamnat i :-)


Jag gillar mitt liv väldigt mkt just nu även fast det är stressigt.

På fredag kommer en belöning i form av Rockkrysningen som jag sett fram emot LÄNGE nu!

Ledigt och tid tillsammans med människor som ligger mig varmt om hjärtat.

Dessutom blir det alltid en massa nya bekantskaper som jag bara älskar!


ROCK ON PEOPLE!


ZUUUUUUMBA!!!


Love / ZumbaBladet


Tidigare i veckan hade vi zumbafotografering.


 


 


Ovido - Quiz & Flashcards