Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51


Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom.

Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.


Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba.

I allafall med dom jobb jag har.

Men med många jobb medför det även att ens fritid blir väldigt begränsad och mina resor utanför Kalixgränsen är alldelens för få.

Man ledsnar...

Nu vill jag härifrån!!

Inte för gott , men i allafall för några dar.


Om 15 dagar ( snart 14 ) åker jag, Sanna och Melinda på Siljarocken.

4 år sen sist, ALLDELENS för länge sen alltså..

Nu e d dags igen, nu e allt som d ska :-)


Har även fått semestern planerad i sommar.

Ska faktiskt försöka vara lite ledig.

Från ALLA jobb, SAMTIDIGT.

Det är mitt mål iaf.

Och då ska jag INTE vara här.

Då kan jag inte jobba, och inte vara tillgänglig.


Åker nog till söder i juli och Magaluf i Augusti.

OM allt går som d ska alltså ;-)


Annars då?

Just nu tränar jag som en idiot inför zumban.

mån,tis,ons kväll har jag tillbringat många kvällstimmar på TC.

I dag är jag stendöd, orkar inte...

Nu får det vänta till helgen.


Fick i dag reda på att ZUMBAPREMIÄREN blir söndag 15/5.

Håll utkik på Träningscompaniet.se för bokning!

GLÖM INTE att ta med några LITER vatten och en handduk.

Ni kommer SVETTAS och ha riktigt SKOJ!

HOPPAS VI SES PÅ PARTYT! ;-)

 

Nu ska jag fortsätta njuta av min vilokväll, och försöka ta mig i säng i tid.

Har inte gått bra med sömnen i veckan om man säger så...

Måste köpa mörkläggningsgardin OMG!

Annars kommer jag gå med mörka ringar under ögonen hela sommaren.

Inte snyggt på en singelt Blad ;-)


Vi ses!


Love!


Bjuder på en bild från rocken 2007 med systra Danni :-)

Tiderna förändras...

Ser inte klok ut.


 

Nu några bilder på min fina shoppingrunda på Team Sportia förra veckan...

Rundan blev inte så lång eftersom ekonomin sprack redan där :-)

Tack för hjälpen kära svägerska ;-)


    

(Skorna är väldigt mkt mer rosa än på bilden, sjuuuukt sköna!)


Och nu kommer några bilder från min & jowis prom förra helgen efter att isen hade gått...

   

Avslutningsvis ett på ett Blad

 


Nu får det vara nog....



Ovido - Quiz & Flashcards