Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Sandra - 2 juni 2010 21:27

Dagens ordspråk:

"I brist på skäl brukar man undanflykter"


Äntligen har d hänt!

Julgranen är borta från balkongen!!!

TACK PAPPA!

Det som nu återstår är 58 miljoner barr som jag strax ska ta tag i.

Måste göra balkongen sommarfin nu, så fin den kan bli iaf.

Känns lite somrigare se ut genom fönsret utan att mötas av en gigantisk GRAN!

Men lite roligt e d ju ändå att den stått såhär länge.

Jag gillar ju trots allt julen väldigt mkt :-)


Träningen går framåt, träningsvärken följer med på köpet.

I dag kan jag inte gå igen.

Utfall = min döööd!


Har beställt en kamera i dag så snart kan man börja paparatzza igen och bjuda på lite bilder igen.


Mer än såhär har jag inte i dag folk.


Sov gott!


Love / Sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards