Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Helgen jag behövde.

Av Sandra - 31 maj 2010 00:41

Dagens ordspråk:

"Tiden förändras inte, vi förändras"


Det var precis vad jag behövde.

En helg som skingrade mina tankar.


I fredags stod jag bakom baren igen, precis som förra helgen.

Skillnaden nu var att allt kändes så mkt bättre.

Det tar sig som man brukar säga.

Var hur roligt som helst, timmarna springer i väg och efter stängning känns det precis som att dagen bara har börjat och att sängen knappt e ett alternativ.

Skumt jobba om nätterna, iaf i min värld.

Jag har ännu en gång hittat rätt inom yrken, att älska det man joobbar med förlänger livsglädjen så mkt längre.


I går, lördag delade jag, Johanna och Melinda några flaskor vin på sjuan.

Även Ulle och Rally hade vi vid vår sida.

En riktig tjejkväll innehållande mkt tjejprat.

Älskar dom där kvällarna när man bara får sitta ner i lug noch ro med dom finaste vännerna man kan få och bara prata om alls som rör livet.

Alla pratar, alla lyssnar.

Utgången föll på Kalix ( som vanligt ) till slut efter tankar att styra kosen mot Ume eller lule.

Fastän alla dom människor vi vanligen umgås med på hotellet verkade ntingen utrymt kommunen eller stanat hemma hade vi galet roligt iaf.

Jag och Johanna la upp ett mål när vi klev in i entren.

Vi skulle sänka stackars Jerker.

En ny bekantskap, en ung go och glad praktikant från söder som alldelens snart skall ta studenten.

Sagt och gjort,tog in alla lärdomar från Maggan och körde :-)

Den kvällen kommer han nog minnas ett tag, eller så inte alls.

Några shots senare kom väggen, men då tog vi åtminstone vårat ansvar och förde honom hem på rummet.

Han tyckte nog om oss än i dag faktiskt, tror vi iaf :-)


I dag var det segt till en början, efter en välbehövlig brunch på B4 åkte vi till Maria som fyllde 30 i dag på tårtkalas.

Mysigt och kul och få se hur hon fått det i sitt lilla hus :-) 

Sen har det mest varit soffan och kollat på insidan av ögonlocken resten av eftermiddagen innan jag gav mig i kast med uppvisningsträning på TC i en halv timme.

Trodde jag skulle dö, var inte med varken fysiskt eller psykiskt.

Vart är min glöd för träningen??

Nå väl efter d avslutade vi kvällen med filmmys hos Jowis.

Såg en sjukt bra film som vi aldrig ville skulle ta slut, likaså denna dagen.

Nu e den tyvärr slut och nästa har redan börjat.

Och nu när klockan slagit 24 är det lillebrors födelsedag.

GRATTIS Henke!

Bästa brodern som går i ett par skor!


Nu är det dags att sova, det är ju faktiskt mitt i natten :-)


Sov gott people!


Love / Sandra.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 juni 2011 21:23

Har nog glömt nämna att jag har flyttat! Alla har ju FAKTISKT inte facebook :-)   www.nattstad.se/sandrablad   Får se om jag bor kvar eller flyttar tillbaka... Men där hittar ni mig just nu iaf.   Love! ...

Av Sandra - 12 juni 2011 15:27


  Jag är huvudrollen i min egen saga. Det är jag som sätter punkterna och startar nästa mening.   Semestern är bokad!   1 vecka i Stockholm i Juli, och 2 veckor på Mallis i augusti. Har aldrig längtat så mkt till ledighet som i år.  ...

Av Sandra - 30 maj 2011 23:01

  Vänd inte ödet ryggen, då kan du missa något som verkligen var meningen. Livet går inte i repris.     Dags för uppdatering..? Mmm...skulle tro d :-)   Sorry people, men har haft tekniska problem i nån vecka. Sjuuuukt irriterande, ...

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23

  ZUMBA HE ZUMBA HA!   Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA! En träningsform som har ALLT! Cardioträning & styrke i ett. En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!   I morgon är det P...

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51

  Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom. Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.   Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba. I allafall med dom jobb jag har. Men med många jobb medf...

Ovido - Quiz & Flashcards