Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Sandra - 2 maj 2010 13:25

Dagens ordspråk:

"Gårdagens går inte att få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora"


Söndag i dag, äntligen en nykter dag.


I går skrev jag om att vi fick betala 15 euro och dricka så mkt vi ville under 2 timmar och att jag inte trodde det skulle vara värt d för mig.

Men vi gjorde d...


Första after beachen på Grabbarna Grus för säsongen i går.

Herregud så alla hetsdrack.

Vi var nog fulla efter en kvart.

Jag vågar inte ens räkna strecken på armen som vi drog efter varje drink och shot.

Men d e 2 siffriga tal på bägge och.

Men hade jag druckit den mängden hemma hade jag nog varit dööööd!

Men vi höll oss på benen och hjälpte till och med att stänga Grabbarna Grus vid 4.

Ännu en rolig dag/kväll/natt på Magaluf.


I dag ska vi plugga, d går inte så bra hittills...

Så nu får d räcka för i dag.


Lev och må!


Love / Sandra.


Ovido - Quiz & Flashcards