Alla inlägg den 27 september 2009

Av Sandra - 27 september 2009 20:00

Dagens ordspråk

"Mycket handlar om beslutsamhet"



Det börjar ta mig tusan ÄNTLIGEN ge resultat!


Träningen & min kropp har börjat samarbeta.

Med detta menar jag att jag i dag insett att det börjar synas på min kropp att jag verkligen tränar.

Det är verkligen som dom säger.

Ge inte upp.

Det kommer... till slut.

Resultat.


Det började med ett surt ( faktiskt väldigt surt ) skidpass i Ylläs, som formade min vilja.

Ett par SKIDOR.

Jo d e faktiskt så.

Ett par skidor räddade den här 25 åriga kroppen.

Tackar Sara för att hon inte åkte hem den där lördagen och stannade och åkte skidor.

( hon hatade det lika mkt som jag )

Ida & Ronny för att dom rent ut tjatade/peppade mig tills jag gjorde det där skidköpet.

Melinda för att hon aldrig slutade pika mig om att gymträningen vore kanon att kominera med skidåkningen, plus att hon anmälde jobbet till spinn för livet där jag fick känsla för spinningen.

En morgon gick jag dit och köpte det där i dag välandvända guldkortet på Nova och TC.

Värt varenda krona.


Kläderna börjar dock bli för stora, ett litet minus för jag har ju verkligen inte råd att köpa en ny garderob.

Men jag börjar tycka om mig själv mer och mer, och det mina vänner har jag inte kunnat säga på många många år.

Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv.

Jag mår riktigt bra i själen.


Många undrar vart jag fann motivationen, här har ni den svart på vitt.

Ibland får man göra saker man inte tycker om, i mitt fall åka skidor.

GÖR DET ROLIGT!

Prova åka skidor i Ylläs ni åxå, kanske ni åxå skulle finna styrkan där.

You never know.

Kan säga att det iaf känns i hela kroppen flera dagar efteråt Skrattande

Man känner att man gjort något, att man lever.

Man mår så jäkla bra av att känna sig nytränad.


Sök efter din egna motivation, den finns där.

Lycka till!


Love / Sandra.







Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards