Alla inlägg den 29 november 2009

Av Sandra - 29 november 2009 23:41

Dagens ordspråk:

"Det finns alltid en morgondag"

 


Det är mänskligt att sakna.


I bland sköljer den över en, saknaden av något man en gång hade.

I dag under skyltsöndag fick jag ett mycket uppskattat besök på salongen.

Fyra människor som funnits i mitt liv en lång tid och som jag håller av väldigt väldigt mycket.

Jag vet inte om det var tidpunkten, jag tror det.

Första advent, julen.

En tid på året som framför allt ligger mig varmt varmt om hjärtat.

Traditioner det är min melodi.

Men under ett parti av mitt liv fanns dessa människor i mitt liv kring dessa tider, och jag älskade det.

Jag ville leva med det för alltid.

Jag tog till mig nya traditioner.

En liten bit åt gången.


Jag är glad att jag fick lära känna dessa människor, och jag är glad att dom för alltid finns där i mitt hjärta.

Ingen kan råda över saker som sker, speciellt inte känslor.

Ibland vissnar även den vackraste vackraste blomman.

Jag är lyckllig över min tid tillsammans med en person speciellt.

Jag har lärt mig mycket om känslor.

Jag håller av människan som tog mig till dessa fyra jag träffade i dag väldigt mycket.

Finns ingen kopia. 

It´s one of a kind.

Och denna person önskar jag all lycka och kärlek i världen.

Ingen är värd det mer.


Men ibland hinner det förflutna i kapp och man tänker...

Man saknar...

Och man minns...

Det fina man varit med om.

Och man hoppas på att få finna det igen en dag...


Jag har världen framför mina fötter.

En ny saga att skriva.

Men jag tycker om att återförenas med många av mina karaktärer i mina tidigare sagor.

Och jag är glad att dom ler när dom ser mig.

Det betyder att jag inte är glömd i deras sagor heller.


Livet har en mening, ett öde.

Så även för mig.


Gonatt.


Love / Sandra






Ovido - Quiz & Flashcards