Alla inlägg den 11 november 2009

Av Sandra - 11 november 2009 21:05

Dagens Ordspråk:

"Lev i nuet och känn att du har tillfredsställelsen just där du är - inte runt knuten"

 

Jag gör som jag alltid gjort, hoppar på ett tåg som jag aldrig åkt på helt utan erfarenhet och ser vart det leder.


Den 25 april 2010 åker jag till Magalufbartender utbildning!

Själv.

Drar en chansning ännu en gång på något jag är nyfiken på och som jag tror passar mig som handen i handsken.

Mina tidigare utbildningar har ju gjort det,så varför skulle inte denna göra det?

Dessutom får jag semester & utbildning i ett!

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

Dags att byta sida på bardisken :-)

Åker i en tidig grupp så jag kanske får chansen börja jobba tidigt här hemma någonstans nästa sommar.


Jag längtar till detta äventyr!


Love / Blivande bartendern Sandra Blad




Ovido - Quiz & Flashcards