Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Sandra - 20 januari 2011 19:32

Känns som att det kommer hända, frågan är bara när?

Hur länge tar det innan du verkligen förstår och lägger ihop pusselbitarna rätt?

Jag har redan gjort det, allt e upp till dig.


Shiiiit vad mkt kanaler jag fick plötsligt!

Ska jag verkligen kunna gå och sova om nätterna nu?

För det första, hur ska jag slita mig till gymmet senare i kväll?

Livsfarligt med mkt tvkanaler, det kanske är mest hälsosamt att bara ha 1,2,4,6 i burken...? Eeeeeller?


På tal om träning...

Nu ska ni få se något som jag funderat länge på om jag vill dela med mig av.

Filmen jag filmade när jag intog danssalen igen efter en j**** massa år.

Detta är verkligen bara inprovicerat och inte i bästa skick, men jag är ringrostig uta bara ...

Många blir förvånade när jag säger att jag älskar att dansa.

Mest troligt visar man inte sina bästa sidor ute på nattklubbsgolvet kanske?

Men genom dans frigör jag alla känslor och tankar som bäst.

Jag blir lycklig av dans.

Lova att inte skratta bara :-)

Here it comes:



Nå?


Nu ska jag mysa ner mig i soffan i min nya UNDERBARA onepiece dress, dricka the och låta maten smälta innan det bär av mot gymmet för ett benpass.


Ses då!


Love / Sandra.


    

Ovido - Quiz & Flashcards