Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Hjärnkontoret på högvarv, kroppen i underläge...

Av Sandra - 23 september 2010 22:43

Dagens ordspråk:

"Till en vän ska man komma bjuden i medgång och objuden i motgång."

 

Klockan är snart 23 och jag har ännu inte ätit någon riktig middag.

När jag ramlade in genom dörren hemma efter jobbet stupade jag i säng med en kurrande mage som jag total ignorerade för att jag inte orkade laga någon som helst mat.

Haft dålig rygg nu ett bra tag och dum som man är låtsas man som att det skall försvinna.

Men när huvudvärken kommer dagligen vet jag att nu är det illa.

I går fick jag en underbar massage av min bästa vän Melinda.

Även fast hon själv säger att hon inte riktigt kan så ska hon bara veta att hon har känslan där och att hon e grym!

I dag kändes det att jag hade fått mig en rejäl omgång.

Horibelt så ont jag haft i dag och när jag får sån här " eftervärk" som liknar världens träningsvärk blir jag så fruktansvärt trött!

Som att jag inte är nog trött just nu.

Jag somnade alltså när jag kom hem och sov en timme.

Sen tvingade jag upp ögonen till idol och sen har jag i princip bara legat en dess också.

Faktiskt packat EN kartong med vaser men mer än så blev det inte.


Istället grubblar jag...

grubblar, grubblar och grubblar...

På mitt liv som jag inte vet vart jag vill med just nu.

Under hösten ser jag verkligen alla lyckliga människor.

Det är väl så när man själv känner sig om mest olycklig av alla.

Jag vill så mkt och känner mig så liten för att lyckas med allt jag vill.

Jag ser bara alla andra lyckas...


Jag saknar mamma och pappa, jag hinner alldelens för sällan åka till Töre och hälsa på.

Men som pappa sa: när du kommer i ordning i ditt nya hem gumman ska vi äta middag och träffas ordentligt.

Bara ett sådant litet möte kan jag se fram emot så himla mkt.

Mamma kommer hjälpa mig med flytten, speciellt behöver jag henne till flyttstädningen, jag hatar den! Och missar alltid nått.

Det gör inte hon, hon e proffs :-)

STRESS är vad jag känner över flytten just nu.

Men börjar samla ihop ett litet flyttlag nu.

Wikman och Jowa ställde upp i ledet i dag, oerhört tacksam är jag!!

Behöver all hjälp jag kan få för att allt ska kunna gå snabbt och smidigt.


I morgon kör jag ett 10-03 pass och på lördag ska jag försöka ta mig i väg och kolla på lillebrors match och sedan ska jag engagera mig i packningen, träna och sedan jobba igen till natten på hotto.

På söndag hoppas jag att mina föräldrar håller sig hemma för då ska jag till Töre.

Kanske jag till och med hinner förbi Fanny.

Var ju inte igår det heller...


Snart börjar mitt natt marathon på tv: Navy CIS, 2½ män & jims värld.

Förhoppningsvis somnar jag nånstans där emellan...

Om jag bara skulle sluta grubbla...

Önskar ibland att man hade någon att prata om på nätterna som förr...



Ni som orkat läsa det här osammanhängande inlägget önskar jag nu en god natts sömn!

Sov gott!


Love // Sandra.



 
 
Vickan

Vickan

24 september 2010 01:58

Känner så igen mig i detta grubblande.
Jag tror att vi får säkert båda två ordning på båda hem och tankar så småning om!
"It cant rain all the time"

http://lugntkaos.bloggplatsen.se

Sandra

26 september 2010 22:48

Det hoppas jag vi båda får Vickan :-)
Nångång måste väl solen gå upp igen.
KRAMAR!

 
Discofisk

Discofisk

24 september 2010 18:41

Älskade vän ! Jag önskar jag var där för dig, delade säng, så vi kan prata hela nätterna, och mornarna och JÄMT ! Saknar dig massor, men i november då ses vi minsann, och efter det ska jag nog ta mig en tur uppåt i landet ;)

http://www.mcb.blogg.se

Sandra

26 september 2010 22:47

Det saknar jag verkligen, allt vårat prat om nätterna :-)
Tills den ena eller andra inte lyssnade för att denna somnat :-)
Längtar så tills november, då ska vi kramas gumman :-)
Och PRATA!
Så Magnus får skavsår i öronen, haha
Miss U lovely!
P.s Du e ALLTID välkommen upp till norr!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 juni 2011 21:23

Har nog glömt nämna att jag har flyttat! Alla har ju FAKTISKT inte facebook :-)   www.nattstad.se/sandrablad   Får se om jag bor kvar eller flyttar tillbaka... Men där hittar ni mig just nu iaf.   Love! ...

Av Sandra - 12 juni 2011 15:27


  Jag är huvudrollen i min egen saga. Det är jag som sätter punkterna och startar nästa mening.   Semestern är bokad!   1 vecka i Stockholm i Juli, och 2 veckor på Mallis i augusti. Har aldrig längtat så mkt till ledighet som i år.  ...

Av Sandra - 30 maj 2011 23:01

  Vänd inte ödet ryggen, då kan du missa något som verkligen var meningen. Livet går inte i repris.     Dags för uppdatering..? Mmm...skulle tro d :-)   Sorry people, men har haft tekniska problem i nån vecka. Sjuuuukt irriterande, ...

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23

  ZUMBA HE ZUMBA HA!   Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA! En träningsform som har ALLT! Cardioträning & styrke i ett. En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!   I morgon är det P...

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51

  Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom. Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.   Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba. I allafall med dom jobb jag har. Men med många jobb medf...

Ovido - Quiz & Flashcards