Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Minttu med päls...Brrrr....

Av Sandra - 16 december 2010 22:55

Det gör ont i hela kroppen att veta att jag måste vara där och se...

 

I går morse vaknade jag i ett RYCK av att någon satte i motorvärmarkabeln i uttaget utanför fönstret.

Hade panikkänsla i kroppen och kollade på klockan.

09.28

What!?

Jag försover mig ALDRIG.

Jag är förtillfället sjukligt morgontrött och kommer mig aldrig upp förrän 08.45, men inte en endaste minut efter , då fler hela dagen fel.

Rutiner :-)

Trodde hela dagen skulle bli katastrof, men hade faktiskt en mysig dag på jobbet.

På kvällen åkte jag till Töre, ÄNTLIGEN!

Man kan säga att jag gjorde "rundan".

Först till pappa, sen till mamma och avslutade hos Fanny och Robert.

Var inte i går jag var på Lulevägen om man säger så...

Typ mer än ett halvår sedan, INTE ok.

Vart ingen lång vistelse men vi hann ändå utvärdera mycket som vanligt.

När jag åkte hem fick jag en skitgullig Minttuflaska med "päls" av dom.

Tack igen vänner!

Både Robert och Fanny betyder oerhört mkt för mig, jag vet att dom alltid ställer upp och finns där för mig i alla lägen.

Dom känner mig som rinnande vatten om man säger så.

Sen var det bara en trög bilresa hem som väntade hem till sängen.

"stormen" hade liksom börjat, det hade hunnit driva en hel del på vägarna, men ja tog mig fram.


I morse vaknade jag i tid, men steg inte upp förrän just d 08.45, PRICK!

TRÖTT!

Avverkade ett X antal timmar massage på jobbet och avslutade med att själv få massage efter jobbet.

Välbehövligt och super skönt!

Vart gode glad när hon säger att jag tränat på bra med trapezius.

Det börjar alltså synas lite muskler här och där ändå, nice!!

När jag väl ska åka hem fastnar vindrutetorkarna MITT framför ögonen på bilrutan och vill stanna där.

Kör alltså hem med vindrutetorkarna i fejan.... Mindre nice.... Eller mindre Fresh som Lisa skulle ha sagt.

Hade dom tänkt vara så där för alltid nu eller?

I kväll har jag äntligen fått fingrarna ur.... och donat på lite här hemma som jag tänkt i över en vecka.

Slagit in alla klappar och till och med tavlan i sovrummet är på plats!!

Längtar som ett litet barn till julklapparna för att se vad jag fått till mitt hem och vad jag sen ska köpa själv.

Blir en dyr resa till ikea efter jul... Nu ska detta snart vara färdigt.

Inflyttningfesten har nog fått ett datum, inbjudningar till den är på G :-)


I morgon är det fredag, IGEN!

Jobb klockan runt och lite till som vanligt när d e fredag.

På lördag åker jag och Jowis till Happis och inhandlar grejer till mig själv och dom sista klapparna ska fixas.

Jobb på kvällen/ natten och på söndag är det julfest med hotellet.

Mys.

Ser fram emot helgen.


Sköt om er och ta hand om varandra.

Var snäll, kom i håg att tomten fortfarande tittar in genom fönstret och kan ännu ändra din önskelista ;-)


Love / Sandra.


 


    


  

    

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 15 juni 2011 21:23

Har nog glömt nämna att jag har flyttat! Alla har ju FAKTISKT inte facebook :-)   www.nattstad.se/sandrablad   Får se om jag bor kvar eller flyttar tillbaka... Men där hittar ni mig just nu iaf.   Love! ...

Av Sandra - 12 juni 2011 15:27


  Jag är huvudrollen i min egen saga. Det är jag som sätter punkterna och startar nästa mening.   Semestern är bokad!   1 vecka i Stockholm i Juli, och 2 veckor på Mallis i augusti. Har aldrig längtat så mkt till ledighet som i år.  ...

Av Sandra - 30 maj 2011 23:01

  Vänd inte ödet ryggen, då kan du missa något som verkligen var meningen. Livet går inte i repris.     Dags för uppdatering..? Mmm...skulle tro d :-)   Sorry people, men har haft tekniska problem i nån vecka. Sjuuuukt irriterande, ...

Av Sandra - 14 maj 2011 14:23

  ZUMBA HE ZUMBA HA!   Mitt liv kretsar just nu kring ZUMBA! En träningsform som har ALLT! Cardioträning & styrke i ett. En sjukt bra träning för att trimma din kropp och som samtidigt inte är annat än GALET rolig!   I morgon är det P...

Av Sandra - 5 maj 2011 21:51

  Alltid lika roligt när godisskålen är full, men oftast är den alldelens för fort tom. Försöker äta sakta, och välja rätt karamell.   Dom flesta vet redan att jag älskar att jobba. I allafall med dom jobb jag har. Men med många jobb medf...

Ovido - Quiz & Flashcards